Poštovani,

Kao što smo imali prilike najaviti u prethodnom newsletteru, bliži se početak provođenja opće uredbe o zaštiti osobnih podataka - (General Data Protection Regulation), poznatije pod skraćenicom GDPR.

Uredba nam donosi određene promjene u načinu obrade i pohrane osobnih podataka.

Važno je napomenuti da su vaši osobni podaci i podaci vaših korisnika i prije GDPR uredbe u WEB Marketingu bili adekvatno pohranjeni i zaštićeni, te da njihova sigurnost nikada nije bila upitna.

Kako bismo potkrijepili gore navedenu izjavu kao primjer ćemo navesti modul za newsletter u sklopu kojega već postoji double opt in opcija koju nalaže GDPR uredba.

Double opt in opcija će dolaskom GDPR uredbe postati standard. Važno je double opt in opciju uključiti u backend dijelu vaše web stranice.
Double opt in opcija znači da posjetitelji trebaju potvrditi svoju adresu e-pošte prije nego što budu dodani na popis primatelja i primili vaš newsletter.

To je dvostruka potvrda njihove prijave na vaš newsletter ili bilo koje usluge. Korištenje dvostrukog uključivanja u e-mail marketingu dobar je način da se osigura poštivanje pristanka prema GDPR uredbi.

Ukoliko niste sigurni na koji način uključiti gore navedenu opciju slobodno nas kontaktirajte i mi ćemo vam poslati uputu kako biste navedenu opciju mogli uključiti.

GDPR verzija EasyEdit CMS sustava

Dolaskom GDPR uredbe WEB Marketing se nalazi u završnoj fazi rada na novoj verziji EasyEdit CMS sustava čije će značajke i funkcionalnosti ispunjavati uvjete koje nalaže GDPR uredba. Samim time vam želimo reći kako nema mjesta zabrinutosti.

Ukoliko na vašoj web stranici postoje moduli koji zahtijevaju unos osobnih podataka (kontakt forme, prodaja, registracija korisnika, obrasci, prijava na newsletter (obrasci za newsletter, primaoci newslettera, grupe primaoca i sl.), biti će potrebno izvršiti promjene kako na frontend dijelu vaše web stranice (dio web-a koji je vidljiv posjetiteljima), tako i na backend dijelu vaše web stranice (administrativni dio web-a), čak i ukoliko neke od navedenih modula ne koristite – prema uredbi dužni ste provesti usklađivanje.

Od ključne je važnosti u suradnji sa konzultantskom tvrtkom koja vas vodi kroz proces usklađivanja sa GDPR uredbom, definirati obvezne osobne podatke posjetitelja, uključujući i sve pravne obavijesti koje su potrebne na vašoj web stranici.

Klijenti i konzultantska tvrtka

EasyEdit CMS sustav u potpunosti je prilagođen svakom klijentu, njegovim željama i potrebama koje nalaže branša u kojoj se nalazi. Stoga je ključno da svaki klijent zasebno definira sve potrebne korake kako bi se uskladio sa GDPR uredbom.

Koraci koje je potrebno poduzeti u suradnji sa konzultantskom tvrtkom su:

  • Definirati koji su to obvezni osobni podaci koje posjetitelji upisuju u predefinirana polja te koja se od tih polja smatraju neophodnima za tu poslovnu svrhu, a koja ne i odrediti način tretiranja tih podataka
  • Naglasiti koje vrste cookie-a postoje na vašoj web stranici, koji je njihov vijek trajanja i ključna stavka - prenose li osobne podatke
  • Pronaći adekvatan način na koji ćete informirati posjetitelje vaše web stranice o tome na koji način i u koju svrhu će njihovi osobni podaci biti korišteni, te naglasiti vremenski period čuvanja podataka.

Moduli koji prikupljaju osobne podatke

Moduli koji zahtijevaju prikupljanje osobnih podataka su:

  • Obrasci
  • Newsletter
  • Prodaja
  • Registrirani korisnici (prodaja, web shop)
  • Ankete
  • Utisci
  • Nagradne igre
  • Pitanja i odgovori

Napomena

Ukoliko još niste pronašli adekvatne suradnike koji će vam pomoći pri usklađivanju sa GDPR uredbom, slobodno nas kontaktirajte kako bismo vas usmjerili na stručnu konzultantsku tvrtku koja je u potpunosti upoznata s našim sustavom, modulima i svim funkcionalnostima koje EasyEdit CMS sustav nudi, samim time potrebno im je manje vremena kako bi se upoznali s vašom web stranicom, što znači i manji trošak za vas. Osim toga, veliki su stručnjaci na području usklađivanja tvrtki sa GDPR uredbom.